terima kasih si cantik dan si kacak !

Saturday, April 21, 2012

roti jala MODEN



:: assalamualaikum ::

beberapa hari lepas , zira jumpa something yg agak pelik . menakut kan juga lahh . seram ! hehe . *tade lah seram mane . agak agak apa ? ha .

roti jala moden


hehe . tu la something yg pelik tu . hehe . mybe ada yg dah selalu jumpa . tapi zira baru pertama kali jumpa . hehe . *zira mmg lambat . hmm . pelik tak ?

bila tanya mak "boleh makan ke ni ?" jawab nya " boleh lah . ni bukan playdoh yg selalu ko main tu" hehe . kantoi pulak selalu main playdoh adik .

mak kate makcik . eh .. silap silap auty yg buat ni belajar dari fesbuk . caya lah aunty . maju ye . buat roti jala pun tgk febuk . na buat macam mana kan . zaman dah maju .

tau tau nanti org nak masak telur goreng pun tgk cara kat fesbuk . haha . maju sgt tu . sikit sikit dah lah . hehe :) okay . itu saja :)

(: tengkiu :)

sedekah komen sikit boleh ? terima kasih . datang lagi . :)

8 comments:

miera fadzlina abfia said...

hehehehuuhuu...
sweetnye wrna dia...
sdap keh???

jie said...

sedap ahh . macam cik piah punya nasi ayam :)

miera fadzlina abfia said...

HOHOHO ~

nak jugak ^~^

Arham Md Ali said...

Kreatif, I like!!

Ahmoy Si Merah said...

awak di tag dalam segmen ini , jom join ramai ^^

http://ahmoysimerah.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-follow-by-hajar.html

jie said...

Arham Md Ali : i like too

Ahmoy Si Merah : tengkiu teg kita .

Mrs.BuduBilis said...

SINGGAH SINI ...JANGAN LUPA MAI BLOG SY ^_^

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/04/segmen-menjelajah-blogger-bersama-by.html

Iena Eliena said...

salam..
singgah follow sini :)
jom follow cik iena jugak(^_~)
www.ienaeliena.com