terima kasih si cantik dan si kacak !

Friday, June 1, 2012

perpisahan -___-''



:: assalamualaikum ::

setiap pertemuan pasti ada perpisahan :'(


itulah ayat yang selalu kita dengarkan ? terpaksa akur dengan ayat tu sebab setiap yang hidup pasti akan mati . hurrmm . eyp ! apa mati-mati ni . lari topik .

act , hari ni sabtu 2jun2012 amirah fadzlina abu bakar ( bff ) akan mendaftarkan dirinya ke ipta . senang cerita sambung belajarlah . haduii . ayat nak baku sangat pun tak leh jugak .

sedih sebenarnya bila tahu dia sambung belajar . bukan sedih sebab zira jamal tak dapat sambung belajar macam dia . sedih sebab tak sempat nak jumpa dia sebelum sambung belajar ni .

masa sangat mencemburui sampai tak ada ruang lansung nak jumpa . ecehhh ! buat ayat kat sini pandai . bila suruh buat karangan sepatah haram tak tulis .

tapi tak apa . tak dapat jumpa pun mierafadzlina tetap di hati dan otak beku zira jamal ni . tiap saat ingat tau ! hehe .

cuma zira jamal nak pesan sikit .
  1. belajar sungguh-sungguh ye . dah berjaya boleh tanggung aku . ekeke .
  2. makan manyak-manyak okay . kurus sangat perut tuu .
  3. tamau nangis-nangis . aku tade nak pujuk . ekeke .
  4. jangan lupa bagitau aku alamat tau . kita kan nak utus surat . hikhik^^
  5. lastly, jangan lupa aku okay . lupa pakwe tak pe :)
ingat tau pesanan zira jamal . jaga diri okay . tamau nakal-nakal . maaf tak dapat nak hantar daftar .


AMARAN !!!!!


(: zira jamal :)

sedekah komen sikit boleh ? terima kasih . datang lagi . :)

1 comment:

zul zarif said...

betoy tuw... setip pertemuan pasty ada perpisahan.....